Europa trippen

Jag skriver inte så mycket just nu men det finns egentligen inget att skriva om. Jag kommer planera en Europa tripp i några veckor framåt. Har suttit hela dan och ändå känns det som att jag inte har kommit så långt. Jag har spikat vilka länder vi ska till (som det ser ut nu i alla fall) så dessa länder ska vi besöka; Tyskland, Tjeckien, Österrike, Schweiz, Frankrike? och sedan tillbaka till tyskland igen, 4-5 länder alltså. Skulle vilka besöka så många fler med, tex. Polen. Men vi har bara en vecka på oss ca, har inte bestämt hur länge vi ska vara borta men minst en vecka iaf. Så vi kommer ju inte hinna så mycket mer. Ska ju göra en massa saker i länderna med så de e ju inte ens säkert att vi hinner med allt. Men jag antar att man märker hur mkt man hinner senare när man ska planera dagarna, typ vart man ska vara då och då. Så jag har skrivit ner vilka länder, vad vi kan göra och uppleva där. Bara det tog typ flera dagar att planera o hitta. Fick välja ut 1-2 städer som vi ska föröska besöka så nu är det klart iaf :)
Nästa vecka så ska jag försöka hitta priser till alla upplevelser vi ska göra, kolla upp så jag vet exat vart dom ligger så man sedan kan leta efter vandrarhem/hotell/camping som vi kan sova i närheten plus kolla upp försäkringar och lite sånt :)

Detta är en sak som jag har hittat som vi ska göra. Vi ska åka detta tåg (på bilden) som tar oss till Europas högsta tågstation. Detta ligger i Schweiz. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0