Sommaren 2012

Ja vad ska jag säga? Sommen är snart här jag har hunnit med en hel del detta läsår. Eftersom jag är en vintermänniska så har denna vinter varit AWESOME! Har hunnit med fjällen väldigt mycket. Björnriket, Klövsjö, Drevdagen ( Idre ) , Hundfjället, Tandådalen och Åre har bockas av så jag är riktigt nöjd. Jag förstår inte att alla rymmer utomlands när Sverige har så mycket fint och bra att komma med i turistväg. Så vad händer denna sommar?
Tjao, om 10 dagar så drar jag och massa polare ut till skärgården för att vara där en helg. Ska verkligen bli mysigt :) Ska sommarjobba inom hemtjänsten denna sommar. Fira midsommar någonstanns? Vara med på möhippa, åka till Leksands sommarland, gå på bästa väns bröllop, åka till Stockholm( grönan och allsång på skansen är ett måste om man heter Ida Emilsson), åka till Hamar ( Norge ), gå på dop. Gå på konserter ( H.E.A.T och Den svenska björnstamen ). Åka till cable parkar? Detta är spikat men nått mer måste det ju bli :) Dock svårt att planera in när man inte har hela schemat men detta kommer bli en bra sommar =)

Så vad händer efter sommaren ? INGEN ANING.
Spännande men hemskt. Bo kvar i Söderhamn kommer jag göra. Förhoppningsvis ha ett riktigt jobb och fundera på livet. Om det går som jag vill så bor jag i Stockholm eller Åre hösten 2013. Antingen så pluggar jag Tv produktion eller Event och Mötesproducent.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0