Hello!

Ja, det är väll här ni ska få följa med mig på mina små och stora resor. Jag vet egentligen inte vad som kommer hända, jag vet inte vart jag kommer hamna men någonstanns hamnar jag ju. Jag vet inte om jag hamnar i djupa dalar, på snötoppar eller på vacka stränder under en sol. Men det är nog det som är det bästa med att leva i en resväska, man vet aldrig vad som händer.

Första resan.
Jag och en av mina närmaste vänner Simon, ska ta en dagstripp till Stockholm för att kolla på Winter Jam som går på Stadion. Winter Jam är Sveriges största vintersportmässa som hade drygt 26 000 besökare förra året. Världseliten inom snowboard och freestyleskidåkning kommer dit för att tävla.

Jag kan bara säga att jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0